Många dagar sen senast!

Nu har jag varit inaktiv tillräckligt länge, och ska sammanfatta det som hänt sen senast:
Hazard har börjat
Hazard har varit
Matförgiftning
Föräldrarna drar till Mexico


Så, Hazard började i onsdags med att jag drog dit och hjälpte lite med bygget även fast det mesta redan var klart xD Fick hjälp över med mina saker sen och började lanet lite tidigare än de flesta. När man skulle sova första natten så tog man självklart helt fel sovsal. ALLA lampor var tända, ventilationen på max och man var den enda som sov där. Den andra sovsalen var låst, men jag får skylla mig själv då jag borde bett staff att låsa upp den nedsläckta salen innan de gick och la sig :O Oh well, my bad. Vaknade upp två timmar innan allt drog igång på riktigt, och det var ett galet nice LAN måste jag säga!

Sjukt mycket roligt hände under Hazard, och jag vet inte vart jag ska börja. Jag fick kontakt med massa nya och roliga människor, massa flummiga nätter där bland annat sköldpaddor är inblandade, nya trender vi från Ludio skapade och som tydligen fanns kvar etc etc. Krossade sönder många personliga rekord på Stepmania också, riktigt kul att göra eftersom jag inte trodde att jag kunde utvecklas så mycket på så kort tid :D Utvecklats en del på SC2 också, vilket jag inte heller trodde jag kunde göra på bara ett LAN :O Jag har varit jävligt duktig helt enkelt ;D Jag och Johanna byggde en Colossus också, den blev asheftig :'D Det var jättecoola finaler att se på också, kände minst ett lag i varje match så det fanns alltid någon att skrika lungorna ur sig för när man satt i aulan och hejjade xD Sista dagen dygnade man så klart, men jag tog en ganska fet power nap när jag kom hem och den behövdes kan jag säga. Somnade ganska bra i tid på kvällen också, men det är väl bara att förvänta när man sovit 10h från onsdag till söndag?

Väl på tisdagen när man var ordentligt utvilad igen, och lagom skittaggad som fan inför en gala med jobbet man sett fram emot i tre veckor så har man blivit matförgiftad. Asbesviken och en aning deppig också så spenderar man dagen i sängen halvt kollande på filmer när man orkar och annars till att bara sova. Eftersom jag inte åt något i tisdags förutom en macka på natten till idag så klarade man sig utan att spy något vilket var riktigt skönt med tanke på omständigheterna. Körde lite SC2 på kvällen, och det gick helt ok. Hade en relativt lång match med många bra moves mot en platinumspelare vilket var över min förväntan. Efter det var det sovdags, för att vakna upp och vara helt frisk.

Idag drar föräldrarna till Mexico, eller ja iaf en bit till Mexico. Dom slaggar i Sigtuna i natt då dom ska vara på Arlanda klockan 6 imorgon bitti. På schemat står det bio för mig idag, och kanske till och med en del städning. Måste börja vända om dygnet igen då jag ska på A Game of Thrones Marathon i helgen (FY FAN VAD KUL OCH AWESOME DET KOMMER BLI). Får se lite vad som händer idag helt enkelt, det är en bra bit kvar till bion xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0