The Iron Lady



Smygpremiär av The Iron Lady idag med kollegorna! :D
Fick ta med mig en +1 och valde då min trogna vapendragare Tobias som verkade tycka att filmen var minst lika bra som jag tyckte! Starkt framförd handling och intressant människa, riktigt häftig ledare var hon. Grymt bra film på alla sätt och vis måste jag säga!

Innan filmen så var det lite mingel med vin och såna där små fina mackor som jag för övrigt tyckte var goda (synd att man inte tog fler medens det fanns). Sen efter vi sett klart så var det planerat lite efterfest men det verkade faila lite eftersom det bara fanns bord för 4 pers per bord och vi var 20 st som skulle ut. Förväntade mig något mer socialt så jag drog tyvärr hem istället för att ännu en gång städa sitt ännu en gång stökiga rum D:
På hemvägen diskuterade jag hobbys med Jorie och kom fram till att jag antingen ska börja samla ketchupflaskor eller bygga möbler xD
Vad det blir får vi se någon annan gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0