Bio och ITG

Idag har man varit på Heron City och tittat på Sherlock Holmes med Elina och Niklas! Medens jag ändå var där passade jag på att köra lite ITG igen för första gången på fyra månader och det gick minst sagt jävligt ok :D Trodde jag hade tappat mer än jag hade, men om jag lägger manken till så kan jag nog bli riktigt bra på det igen. Dock känns Japan mer lockande så jag ska nog satsa på att lägga pengar där istället :3

Hur som helst, det var andra gången jag såg Sherlock Holmes, men eftersom jag ändå har gratisbesök att utnyttja och jag gillar filmen riktigt mycket i allmänt så varför inte? Efter bion drog vi tillbaka till O'learys för att köra lite arkadspel, så jag passade på att köra lite Guitar Hero på jag vet inte hur länge sen sist. Gick helt ok iaf, klarade av att läsa notes trots att det saknades Hyper Speed ;D

Ja juste, igår slog man sitt personliga försäljningsrekord i på jobbet också med stora marginaler ;D
Nämner inga siffror dock, men bra som fan gick det :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0