Tierp och Tekken

Idag kom man hem från sin Pappa i Tierp! Kul att ha varit uppe där igen då man inte varit här på över två och en halv månad, och sist man var här så låg pappa på sjukhus :S Mycket har hänt sen man var där sist, när jag var uppe i höstas så var de fosterfamilj för en liten kille som heter Egon. Nu är de fosterfamilj för tre till xD Två tjejer och en kille, alla trevliga människor trots anledningarna till att de behöver en fosterfamilj. Riktigt kul att träffa Bamse också som var helt hyper över att jag och Christoffer kom upp igen xD Fick hälsa på Farmor också och det var lika länge sen jag träffade henne. Hon verkar må lite bättre än vad hon gjorde sist och det blev man riktigt glad över :D Anyway, somnade sent pga rastlöshet som ledde till onödiga tankar och bajs xD I'm feeling better now though!


När jag kom ner till Stockholm igen idag så tog jag mig förbi Webhallen och köpte Tekken 3D: Prime Edition! :D
Har än så länge bara hunnit testa det, när jag spelat lite längre ikväll så ska jag ge en längre recension av det :3 Det verkar riktigt kul iallafall! Riktigt taggad på versus i Wi-Fi mode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0