Telefonkrasch, Mästerkatten, Wagamama och Utgång!

Iförrgår när jag formaterade datorn så kraschade partitionen för mina nedladdade appar på telefonen, så jag var tvungen att återställa den. Men såklart så hade jag redan hunnit formatera och kunde därför inte återställa något och får därför ladda ner alla appar igen, samt lägga in alla telefonnummer etc etc.. :( Har nyss skrivit mail till Blizzard också och bett dem att ta bort min Mobile Authenticator också så jag kan börja spela igen också xD Shit vad mycket telefonen gör alltså..

Igår såg jag Mästerkatten i 3D med massa kollegor! :D Om jag minns rätt så var det Jag, Kevin, Tim, Lisa och Jorie som gick. Den var riktigt rolig, mer vuxna skämt och bättre story än man vågat hoppats på :3 Lite roligt också att Humpty såg ut som Steve-O från Jackass :'D Efter filmen drog alla skiljda vägar, Jag och Jorie kom överens med Kevin att vi skulle på japansk buffé sen när det började närma sig middagstid och fram till det så drog jag och köpte lite nya t-shirts och följde med Jorie till en tygbutik på söder. Diskuterade vad som är mest "Linkgrönt" från de olika spelen osv :'D När vi kom tillbaka till Sergel så hittade vi Johannes till slut som vi trodde skulle med på buffén men han skulle tydligen på bio så vi satt och spelade Zelda: The Four Swords ett tag alla tre. DET VAR AWESOME x'D Medans jag och Johannes krigade järnet mot varandra så passade Jorie på att ta alla kistor på Rupees i, men Johannes vann över oss båda ändå D:

Efter spelandet försökte vi få tag på Kevin, men han svarade aldrig så vi fick dra och äta själva (han hade tydligen råkat somna xD). Vi drog till Wagamama vid Centralen som hade den godaste nudelsoppan ever! :O Jag ät en Beef Miso Ramen och jag blir hungrig bara jag tänker på den nu, och det blir inte bättre när jag tittar på bilden av den :'3 Fett värd middag var det, jag ska lätt dit snart igen!

Efter middagen var det dags att röra sig till Soft för att köra en utgång för Linas skull som ska dra till Australien i två månader. Till det så hade jag köpt en kortlek som användes nästan konstant i fyra timmar xD Spelet var Ring of Fire många lyckades dricka sig redigt berusade efter ett par rundor av det :3 Passade på att dra tidigt eftersom jobb väntade dagen efter, och hann inte ens komma till tunnelbaneuppgången innan en asiat erbjöd "sexual company" O_o HOOKERS, Y U NO GO SOMEWHERE ELSE?!

Dagen var lång, händelserik och bra dag (med undantag för den prostituerade, det var gross). Hoppas man får en till lika bra dag snart :D

Kommentarer
Postat av: Jorie

Det var awesome!

Fast.. det var Lisa som följde med på bio, inte Frida xD. Och du åt BEEF miso ramen, inte gris 8D! hehu hehu hehu ~

2012-02-09 @ 12:36:16
URL: http://yorupi.blogg.se/
Postat av: Gargoil

Haha bra koll jag hade då xD

Tur att du sa till, synd att jag såg det så sent som nu bara :P Man märker ju aldrig när man får kommentarer D:

2012-02-26 @ 03:17:04
URL: http://thegarghoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0