Bio, Street Pass och Nattfail!

I måndags var jag iväg och såg Descendants med Jorie, bra film tyckte jag :)
Håller med om att det här är en av de bästa rollerna som George Clooney har gjort, han passade för den och utförde den minst lika bra! Den återspeglade verkligheten väldigt bra, men jag blev inte helt fångad av den ändå. Varför vet jag inte, det var ju ändå en ganska stark film? Hursomhelst, jag rekommenderar alla att se den, jag är oftast inte så mycket för drama men den här gillade jag verkligen!

Efter bion så sprang vi på Johannes och så bestämde vi tre gemensamt att vi skulle bära röda tröjar på våra Mii's inför Street Pass (det är symboliskt för SF's färg)! :3 Ser fram emot när de båda är level 10 på mitt Street Pass och jag kombinerar dem för att skicka iväg typ 50+ crits! :'D Men men, våra 3DS behöver ändå krocka ett par gånger till innan det händer så det blir väl ett framtidsprojekt :)

Anledningen till att jag är uppe nu är för att jag failat med en av de kanske enklaste uppgifterna som finns xD Tidigare ikväll så skulle jag tvätta mina sängkläder och samtidigt hämta upp lite ren tvätt från tumlaren. Efter att jag startat tumlaren så glömmer jag självklart bort att starta tvättmaskinen så den står orörd i en och en halv timme utan att något händer. Jag startar den och går upp på rummet igen. När den är klar så stoppar jag in det i tumlaren och går upp. Lägg märke till att jag inte skrev att jag startade den, för det gjorde jag nämligen inte >_< Jag gör sällan samma misstag två gånger, nästan aldrig med så kort tid i mellan men ikväll händer det xD Upptäckte inte förens vid ungefär klockan ett att tumlaren inte gått och att mina sängkläder fortfarande är blöta. Så, här sitter jag nu med en obäddad säng. Halv tre på natten och ska upp klockan sju imorgon. Kommer bli skönt att gå upp eller inte xD Ska till Pappa imorgon för första gången på två och en halv månad, så det ska bli kul att komma upp igen :O Träffa alla där uppe och ja, kanske till och med få lite julklappar? Haha xD

Inför nästa vecka finns det lite att se fram emot iallafall. På tisdag ska jag träffa min gamla kollega Emelie från Aditro som jag stötte på när jag jobbade i foajén i tisdags :3 Sen i slutet på månaden ska jag träffa henne och hennes kille för att gå och se Safe House också :D Den verkar spännande, inte min typ av film men jag ska ge den en chans iallafall!


Nu är det hursomhelst dags att gå och lägga sig, alldeles för trött för att vara vaken och med tanke på att man ska upp tidigt imorgon så är det alldeles för sent för att vara vaken också :O
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0