Sjuk

Jag lever fortfarande, men just nu känns det väl som att det är på minimum xD
Har varit sjuk mer eller mindre i en månad nu, och det börjar bli riktigt jobbigt då det går ut över jobb och skola till en så pass hög grad som det gör. Känner att jag kommer få spara undan i princip all lön jag får nästa vecka till nästa lön då jag knappt kunnat jobba alls nu i Mars. Första passet jag faktiskt lyckades ta mig till var igår, och jag behövde dessutom gå hem tidigare eftersom febern kom tillbaka. Har sovit 16 timmar sen dess dock, så idag känns det lite bättre och jag ska försöka jobba imorgon kväll igen ^_^

Så vad har hänt sen senast? Jag har vilat, sumpat mitt 3DS och så har Hannah varit över. Blev av med DSet i veckan när jag skulle till apoteket vilket suger rätt hårt med tanke på att man började ta upp progress på det igen. Inte så mycket att göra åt dock. Fick träffa Hannah igen iförrgår :D Det var typ 5 år sen senast, så det var bara roligt :3 Hon drog till Japan igår så hon stannade för att övernatta då det inte är en jättecool idé att åka från Örebro till Arlanda för att vara framme innan klockan 10 xD Roligt att ses igen iallafall, hoppas hon får med sig något roligt därifrån :D

Nu ska jag typ laga klart maten och sen kolla på någon film tror jag. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0