Gala och serier




Nu fick man äntligen smset från jobbet som bekräftar datumet på när vi ska på bioklubbsgalan, och det blir måndag den 30e! Så stört jävla taggad nu måste jag säga och har dessutom letat fram min kavaj som jag ska ha på mig då. Jag brukar inte vara sån, men jag måste faktiskt erkänna för mig själv nu att jag ser jävligt bra ut i den nu när det är 10kg mindre Niklas att stoppa in i den! ;D Filmen vi ska se är The Iron Lady som handlar om Margaret Thatcher som var premiärminister i Storbritannien under kriget i falklandsöarna. Verkar vara en riktigt bra film, jag gillade The Kings Speech som The Iron Lady verkar påminna en hel del om :3

Annars så har jag börjat följa lite mer serier. Började igår på eget initiativ kolla på serien Grimm som är en kriminalserie baserad på historierna av bröderna Grimm. Den är helt ok skulle jag vilja säga, påminner lite om Supernatural fast inte lika mystisk. Sen började jag under förra veckan kolla på Person of Interest som också är en kriminalserie. Den handlar om två killar som jobbade för staten och båda tros vara döda. En av dom är någon elitsoldat-liknande typ och den andra är hjärnan bakom en dator som upptäcker brott innan de händer. Tillsammans så försöker de hindra mord som ska ske innan de händer. Den är riktigt spännande faktiskt, och en av mina favoritskådespelare är med i den. 


Resten av dagen blir att städa och fortsätta med serierna samtidigt som man taggar sönder inför måndag :D Måste komma ihåg att försöka fortsätta på bloggens design sen också, någon som vill påminna mig? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0