Då är man en sån där bloggare

Sitter i detta nu och öppnade en burk cola som tydligen var omskakad och blötte nyss ner golvet D: De flesta som läser känner mig förmodligen, men om någon inte skulle göra det så finns det en kort liten presentation längst ner i inlägget ;D Så, vad är det här för blogg? Jag har mycket planer kring allt just nu, så det blir väl en blogg som i princip handlar om "allt". Största planerna just nu är en Japanresa och sen kanske en långvarande studieresa dit för att lära mig språket och kulturen. Dock är det en väldigt långsiktig plan och beräknas inte vara helt i verket förens om tidigast ett år. Kommer förmodligen skriva långa inlägg med ett par dagars mellanrum mest för att det är en så pass ny blogg än så länge och jag har EN person som sagt att den kommer läsa den xD Desto fler som läser desto mer frekvent kommer jag uppdatera kan man säga :3 Kommer nu spendera en del av natten till att försöka komma under fund med hur man ska lyckas fixa en egen design här. Allt jag jobbat med innan har varit så mycket enklare så man slipper sitta och koda, så räkna inte med några storverk på den fronten iallafall xD Får försöka att inte sitta uppe alldeles för länge bara då man måste lyckads ta sig upp i tid till plugget också. Så, det ger nog en liten överblick om vad det här är för något och nu lite information om vem jag är.

Namnet är Niklas, jag fyller 21 år och jobbar på SF Sergel i Stockholm.
Samtidigt som jag jobbar så pluggar jag upp lite gymnasiebetyg som jag missade när jag läste på gymnasiet. Intresserad av bland annat spel, musik och film sen länge tillbaka men har inte jättemycket tid för något av det just nu då jag jobbar och pluggar så pass mycket som jag gör. För övrigt så håller jag på att lära mig japanska lite smått just nu, men har inte kommit särskilt långt än. Kan ett fåtal ord, och håller på att lära mig läsa och skriva Hiragana just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0