The Girl With the Dragon Tattoo



Idag var man iväg med sin kollega Mia och hennes kompisar och såg den här filmen ;D
Helt klart en bra film, men för min egen del så hade det nog varit bättre om jag inte sett den svenska versionen innan då de trots allt var ganska lika varandra. Jag ångrar definitivt inte att jag såg den, bara att jag såg den svenska eftersom den amerikanska var så mycket bättre :'3


Det börjar bli en hel del bio nu verkligen:

Onsdags: En Katt i Paris
Fredags: Mission Impossible, Ghost Protocol
Söndags: Sherlock Holmes, A Game of Shadows
Måndags: The Iron Lady
Idag: The Girl With the Dragon Tattoo

Och imorgon blir det Hamilton med Andreas också, stört taggad på den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0