Telenor och Sean Banan

Idag har varit en produktiv dag!
Börjar med att vakna och ta mig in till stan för att möta upp min mor och dra till Telenor på Kungsgatan för att diskutera räkningar för en tjänst som är uppsagd sen lång tid tillbaka och för att skaffa mobilt bredband. Testade deras 4G i höstas och det visade sig vara bättre än det vi betalar för idag och dessutom billigare med tanke på att man måste betala en telefonavgift till Telia för att kunna utnyttja ADSL. Det var det jag fortfarande fick räkningar för, men det ska vara makulerat och klart nu. Efter allt löst sig på Telenor så packade vi påsarna med bland annat ett mobilt bredband och började röra på oss.

Väl på Gullmarsplan så frågar Jorie om jag vill gå med och se Sean Banan i Seanfrika, tänkte banga först eftersom jag inte direkt är ett fan av Sean Banan. Var lite halvdegig idag också så bio hade egentligen inte varit fel, och när man hör följande: "Meh då har jag ingen att gå med, ingen vill titta på den Q_Q" så tar sympati och degkänslorna över och så blev det bio ändå xD Bara att vända och åka till Hötorget igen! Passade på att käka en Phad Thai också som inte alls var särskilt god, men lika bra var väl det då jag inte hade mycket till aptit idag heller :D När vi väl sitter inne och väntar på filmen så hade vi varsin dricka och skulle dela på en stor popcorn så ska Jorie visa "det bästa" med plusstolarna och kastar ut alla popcorn på golvet i ett desperat försök att fälla upp armstöden så man kan ställa popcornen mellan xD Tror jag hann tänka "Vad är det bästa?", "Vad hände nu?", "Ja det där var ju bäst? xD", "HAHAH" och "NEJ MINA POPCORN!! D:" inom loppet av två sekunder när det skedde xD Det löste sig iaf och vi fick en ny popcorn så vi kunde titta på filmen och äta nåt bra till det också :3

Filmen var väl lite som jag trodde. Det fanns många roliga saker, men Sean Banan var tyvärr inte en av dom. Man tappar lite respekten för Kicki Danielsson när man ser sånt som hon gjorde också, men vad gör man inte när karriären sin håller på att ta slut? Efter filmen följde jag med och letade efter bland annat ett apotek, och sen var det dags att dra hem. Där hemma så började jag med att installera det nya bredbandet och det funkar nu finfint. Testat att spela lite på det, och det verkar inte vara problem med kvällsbelastningen på vardagar i alla fall. Det blir till att se i helgen hur bra det funkar i slutändan!

Kommentarer
Postat av: Jorie

Tack för att du gick med mig och såg den urusla filmen :'DDD

2012-02-28 @ 17:03:03
URL: http://yorupi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0