Starcraft 2

Ska nog försöka komma igång med Starcraft 2 lite nu igen. Hazard om mindre än 10 dagar, och jag kan inte komma dit och vara sämst av alla xD Innan jag lade ner så spelade jag mot high bronze / low silver, nu vågar jag inte ens spela ladder för att jag är så säker på att få stryk. Ska spela massa customs mot högre rankade spelare innan dock så jag vänjer mig vid en högre nivå, blir beredd på vad som kan hända och på så sätt blir bättre än de jag kommer få börja spela mot igen. Vore kul att bli silver någon gång, men med tanke på att man spelat mot och vunnit mot så mycket silver innan utan att få promote så känns det ganska avlägset just nu.

Jag får spela och se vad som händer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0