Annual Pass

Varför var man så dum så att man gick med på skiten? >_<
Trodde jag allvarligt att jag inte skulle tröttna, och om jag inte gjorde det att det skulle vara värt det?

Annual Pass är Blizzards senaste sätt att hålla folk bundna till att spela World of Warcraft. Man går med på att man måste betala för sitt konto i ett år, och i utbyte får man Diablo 3, ett mount i WoW och tillgång till closed betan av Mists of Pandaria. Diablo kommer kosta ungefär 500:- och ett år av WoW kostar ca 1500:- Det har nu gått 4 månader sen jag gick med på Annual Pass, och jag insåg att jag tröttnat en månad efter det. Finns så mycket annat roligare att göra som är mer värt tiden och mina pengar. Men nu måste jag betala 1000:- till för ett spel jag inte tycker är kul utan bara är ett tidsfördriv mellan att saker händer. Varför inte bara se till att det händer mer saker istället? Det kostar inget och det är oftast värt tiden? Det finns mycket att ta med sig ut i verkligen livet från WoW, vänner och saker man lärt sig som faktiskt kan vara till användning. Jag ångrar inte tiden jag lagt ner på att spela det, men jag ångrar att det fick mig att sätta mig så djupt i det så att det blev min vardag ett tag. Man hade sina up och downs med spelsuget och hela sista halvåret man spelade så trodde man väl bara att det var en sån där nedgång i spelet igen bara och att det blev bättre sen. Så betalar man där varje månad för skiten man egentligen inte vill ha men ständigt intalar sig själv att man behöver för att man inbillar sig att det inte finns något annat.

I've made up my mind. Ska kontakta Blizzard och försöka säga upp Annual Pass, funkar det inte så löser jag det med en engångsbetalning. Sen loggar jag inte in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0